سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گروهى او را پیش رویش ستودند ، فرمود : ] بار خدایا تو مرا از خودم بهتر مى‏شناسى و من خود را از آنان بیشتر مى‏شناسم . خدایا ما را بهتر از آن کن که مى‏پندارند و بیامرز از ما آنچه را که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
آموزشی - مذهبی
درباره



آموزشی - مذهبی


حمید امامی راد
سلام به اهل دلی که بی ریا و با صفاست.قلب پر از محبتش همیشه به یاد خداست.دور از وجودتان هر چه درد و بلاست. مطالب وبلاگ ترکیبی از مسائل مذهبی و آموزشی (اکثرا آموزش ابتدایی) می باشد. امید است مورد توجه قرار گیرد. ملتمس دعای خیر دوستان هسنم.
لینک‌های روزانه

 

برخی از تازه‌ترین تحقیقات را درباره عشق بخوانید


دکتر شهرام یزدانی از پژوهش‌هایی می‌گوید که ثابت می‌کنند شور عشق ( یا همان عشق رمانتیک) احساسی موقت، زودگذر و غیر قابل اعتماد است؛ و نتایج تحقیق محققانی را نشانمان می‌دهد که خواسته‌اند بفهمند چه چیزی ضامن بقای یک زندگی زناشویی است.ز


شور عشق، یعنی همان احساساتی که اوایل آشنایی با یک نفر، ما را مشغول می‌کند و خواب و خوراکمان را می‌گیرد، مبنای درستی برای زندگی مشترک نیست؛ یعنی این قبیل عواطف مثل استارت ماشین عمل می‌کنند. خداوند آنها را در وجود انسان قرار داده که آدم را به حرکت درآورد. ولی ما نمی‌توانیم فقط با استارت‌زدن و باک ِ بدون بنزین حرکت کنیم. شواهد زیادی هم برای اثبات این نکته وجود دارد؛ مثلاً پژوهشگری به نام آرون تعداد زیادی از افرادی را که دچار عشق حاد و آتشین بودند زیر دستگاه FMRI که از کارکرد مغز عکس می‌گیرد گذاشت و از آنها خواست به معشوق خود فکر کنند، یا عکس آنها را نشانشان داد. کارکرد مغزی این افراد نشان داد که هنگام فکر کردن به معشوق، فقط آن قسمت‌هایی از مغز فعال می‌شود که مربوط به «پاداش فوری» است- همان قسمت‌هایی که اگر گرسنه باشیم و غذا بخوریم فعال می‌شود؛ یا در افراد معتاد به کوکائین، همان قسمتی که بعد از مصرف ماده‌ی مخدر به فعالیت می‌افتد. این قسمت‌های مغز، تشکر فوری را اعلام می‌کنند و یک چیز فوری طبعاً دوام زیادی هم ندارد. در حالی که مغز، قسمت‌های دیگری هم دارد که مربوط به پاداش‌های طولانی‌مدت‌است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:25 صبح     |     () نظر
میزان علاقه دامادها به مادر زن (طنز)

زنی سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.

یکروز تصمیم گرفت میزان علاقه ای که دامادهایش به او دارند را ارزیابی کند.

یکی از دامادها را به خانه اش دعوت کرد و در حالی که در کنار استخر قدم
میزدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخر انداخت.
دامادش فوراً شیرجه رفت توی آب و او را نجات داد.

فردا صبح یک ماشین پژو 206 نو جلوی پارکینگ خانه داماد بود و روی شیشه اش
نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»

زن همین کار را با داماد دومش هم کرد و این بار هم داماد فوراً شیرجه رفت
توی آب و جان زن را نجات داد.

داماد دوم هم فردای آن روز یک ماشین پژو 206 نو هدیه گرفت که روی شیشه اش
نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»

نوبت به داماد آخری رسید.
زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت اما
داماد از جایش تکان نخورد او پیش خود فکر کرد وقتش رسیده که این پیرزن از
دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم؟

همین طور ایستاد تا مادر زنش در آب غرق شد و مرد.

فردا صبح یک ماشین بی ام ‌و آخرین مدل جلوی پارکینگ خانه داماد سوم بود
که روی شیشه اش نوشته بود:«متشکرم! ازطرف پدر زنت»


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:23 صبح     |     () نظر
 
 
یک دختر نمونه باید اینجوری باشد (خنده دار)
تعداد نمایش

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:22 صبح     |     () نظر
 
فتوای بسیار دردناک و عجیب برای بوسیدن همسر
شیعه آنلاین: اخبار رسیده از اردن حاکی از آن است که نمازگزاران یک مسجد اردنی امام جماعت آن مسجد را بخاطر صدور یک فتوای عجیب مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 
گفته می شود این درگیری فیزیکی دو روز پیش میان نمازگزاران با امام جماعت مسجد "الفتح" در منطقه "عرجان" در حومه امان پایتخت اردن رخ داد.
 
بر اساس فتوای عجیب این امام جماعت، بوسیدن همسر وضو را باطل می کند. پس از مورد حمله قرار گرفتن این امام جماعت، تعدادی از نمازگزاران او را از دست حمله کنندگان نجات داده و از مسجد فرار دادند.
 
در همین حال نمازگزاران حمله کننده اعلام کردند که روز گذشته با مراجعه به اداره اوقاف و شئونات اسلامی استان امان، از این امام جماعت شکایت کرده و خواستار اخراج وی شده اند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:20 صبح     |     () نظر
 
امروز فکر می کردم ما انسان ها دست این موش ها را از پشت بسته ایم، آخر من ندیده ام موشی لامپ بخورد یا برای 42 سال بنزین بنوشد.
 
پس بر اساس اطلاعات بالا نتیجه می شود نسل انسان ها به قبل از دایناسور ها بر می گردد چون موش ها درست در زمان دایناسور ها پای به جهان گذاشتند (حالا نیایبد بگید دو سالی این ور اونور شد ها خوب من که جانور شناس نیستم!).
 
مرد بنزینی را بشناسید ( کارت سوخت کم داره ) +عکس

اگر تا به حال یک بار بنزین کشیده باشید و این سوخت فسیلی به زبان مبارک خورده باشد حتما با من موافق خواهید بود که بنزین خوردنی نیست اما آقای چن جی جون معتقد است بنزین دردهایش را تسکین هم می دهد!

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:19 صبح     |     () نظر
 
به گزارش ایسنا، این پسر هشت ساله که «آن گی» نام دارد اهل منطقه «دهوئی» در استان «جیلین» چین است. این پسر بچه از زمان تولد با مشکل رویش موهای زائد در یکطرف صورتش مواجه بوده است، اما هر چه بزرگتر می‌شود رشد موهایش هم زیاد می‌شود.
 
 

www.irannaz.com| پسری که نصف صورتش مثل میمون است+عکس

رسانه‌های رسمی چین اعلام کردند که یک پسر هشت ساله به نوعی وضعیت نادر مبتلاست که باعث شده تا موهایی در یک طرف صورتش رشد کند.

پدر این پسربچه هشت ساله زمانی که وی چهار سال بیشتر نداشت در گذشت و مادرش هم به بیماری صرع مبتلاست و در واقع از لحاظ روانی نامتعادل است، به طوری که این کودک هم‌اکنون توسط پدر و مادربزرگش نگهداری می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، پزشکان چینی تلاش فراوان برای بهبودی و درمان این پسربچه هشت ساله به خرج دادند، اما تاکنون بهبودی صورت نگرفته است. یکبار حتی پزشکان و جراحان پلاستیک در یکی از بیمارستان‌های استان «جیلین» برای بهبودی وی از جراحی پلاستیک استفاده کردند.

همچنین یک روانشناس هم برای کمک به این کودک برایش جلسات روان درمانی ترتیب داد تا شرایط خود را بپذیرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:18 صبح     |     () نظر
 
رسانه‌های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک دختر هندی اهل یکی از قبایل این کشور مجبور شد تا با یک سگ ازدواج کند.

«کارنامونی هاندسا»، دختر 9 ساله اهل قبیله «سانتال» در یکی از روستاهای دورافتاده در 60 کیلومتری «کلکته» است که پدر و مادر وی به همراه بزرگان قبیله، او را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند.
 
ازدواج عجیب و اجباری دختر 9 ساله با یک سگ +عکس

این در حالیست که بزرگان قبیله «سانتال» این اقدام را دور کردن «روح شیطان» و «افسون‌های پلید» از این قبیله دانسته و اعلام کردند این نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو می‌شود.

بزرگان قبیله نیز طی گفت‌و‌گوی خود با رسانه‌های دولتی هندوستان گفتند که این ازدواج هیچ تاثیری بر زندگی این دختر نمی‌گذارد و او را از شر ازدواج دوباره در سن جوانی راحت می‌کند.

ازدواج میان این دختر و سگ مذکور که «باچان» نام دارد، با حضور 100 مهمان و بزرگان قبیله صورت گرفت. بر اساس گزارشات موجود، قبیله «سانتال» از بزرگ‌ترین قبایل هند است

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:16 صبح     |     () نظر
 
پیرترین قاضی جهان + عکس
قاضی فدرال آمریکایی وزلی براون ( Wesley Brown ) که نیم قرن پیش توسط رییس جمهور کندی به این سمت منصوب شد،هنوز نیز با ??? سال سن در سمت یک قاضی ارشد در کانزاس ( Kansas ) در حال قضاوت می باشد و بدین ترتیب پیرترین قاضی جهان می باشد .
 
http://www.irannaz.com/news_cats_3.html

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:15 صبح     |     () نظر
 
آیا می دانید مغز انسان چگونه کار می کند؟
محققان پس از سال ها بررسی به نتایج اولیه ای درباره این که مغز انسان چگونه کار می کند دست یافته اند.

مغز انسان همانند یک رایانه عمل می‌کند که به عقیده محققان سالیای زیادی طول می‌کشد تا عملکرد کامل آن معلوم گردد، اما آنچه مسلم است اینکه مغز لایه‌های مختلفی دارد که فعالیت آن‌ها بسیار پیچیده است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از رویترز، در تحقیقات تکمیلی که توسط دانشمندان دانشگاه لندن انجام گرفته مدل رایانه‌ای مغز انسان طراحی و آزمایش بر روی آن به صورت ویژه‌ای آغاز شد.

بر همین اساس تاکنون مشخص شده که تکنیک‌های فراگیری در مغز انسان چگونه طبقه بندی می‌شوند و مراحل یادگیری و سایر فعالیت‌ها به چه نحوی است. در حال حاضر آنچه مهم به نظر می‌رسد اینکه ??? تریلیون سیناپس و حدود ??? میلیارد سلول عصبی در مغز انسان به فعالیت مشغول است که هرکدام وظیفه مخصوصی را دنبال می‌کند.

مغز انسان همانند یک رایانه عمل می‌کند که به عقیده محققان سالیای زیادی طول می‌کشد تا عملکرد کامل آن معلوم گردد، اما آنچه مسلم است اینکه مغز لایه‌های مختلفی دارد که فعالیت آن‌ها بسیار پیچیده است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/28:: 5:14 صبح     |     () نظر

ثبت نام پیش دبستانی و دبستان در مدرسه غیر دولتی امام هادی (ع) سبزوار با رویکرد قرآنی

 

آدرس: میدان دانشگاه آزاد - خیابان ریحان - مدرسه امام هادی (ع)  تلفن: 2651835

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حمید امامی راد 90/4/22:: 9:17 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >